MANAGER-CREATOR AI

Praktiline veebikursus unikaalse sotsiaalmeedia sisu loomiseks

TOT Educationis pakume praktilisi kursusi, mis aitavad teil omandada nõutud ameti ja alustada edukat karjääri turunduses. Saage teadmisi, mis töötavad, ja astuge enesekindlalt edu suunas.

Kursus MANAGER-creatorAI Algus: 25.02.2025

KURSUS ON TEILE VAJALIK, KUI TEIE:

TAHAD OMANDADA UUT AMETIT

Sa otsid ennast. Tekivad mõtted, milline amet võiks tuua rõõmu ja väärilist sissetulekut. Või püüdled radikaalsete muutuste poole elus, mõeldes ametivahetusele.

TEIE TULEMUS

Saad põhjaliku aluse kvaliteetse sisu loomiseks ja kasutad tehisintellekti, avades uusi perspektiive karjääris.

ETTEVÕTJA VÕI EKSPERT

Teil on vaja turunduse põhiteadmisi, et paremini koordineerida veebimüügiprotsessi ja mõista, milliseid nõudmisi esitada oma meeskonnale.

TEIE TULEMUS

Saate kiiresti ja täpselt teha strateegilisi otsuseid oma ettevõttes ning näete, kus peituvad teie rahalised võimalused.

FREELANCER

Kui olete sihtgrupi spetsialist, copywriter, fotograaf, storiesi looja või reelide looja, kes püüab oma teadmisi täiendada, soovib oma teenuste hinda tõsta ja tunneb end eksperdina.

TEIE TULEMUS

Tõstate oma teenuste hinda, omandades uusi tööriistu, ja loote järjekorra klientidest oma teenustele.

BLOGIJA

Soovite silma paista paljude teiste blogijate seast, õppida looma unikaalset ja huvitavat sisu, suurendada oma jälgijate arvu, tõsta jälgijate kaasatust ja teenida oma pingutustega raha.

TEIE TULEMUS

Täidate oma blogi ainulaadse sisuga, mis müüb, seadistate edendamise ja õpite suurepäraselt blogi pidama, stories ja reels videosid tegema.

KURSUS MANAGER-CREATOR AI SEE ON

1
Tunnid praktikute-õpetajatega ilma liigse jututa

 

Ainult kontsentreeritud praktiline teave, mida rakendate kohe praktikas. Igas loengus töötame läbi teooria ja arutame reaalseid juhtumeid.

 

2
Isikustatud tagasiside

 

Teile antakse tagasiside meie kaasnevalt turundajalt, kes sukeldub täielikult teie projekti. Tema eesmärk ei ole ainult teid kiita, vaid aidata omandada teadmisi ja edukalt neid praktikas rakendada.

 

3
Ühine vestlusgrupp õpilastele

 

Pärast koolitust saate osaks professionaalide kogukonnast, kes aktiivselt jagavad kogemusi, loovad meeskondi ja korraldavad ühisprojekte. See on see keskkond, mis mõjutab teie kasvu.

 

4
Valmis projekt koolituse lõpuks

 

Koolituse alguses saate reaalse projekti/äri, kus rakendate oma teadmisi. Koolituse lõpus loote diplomiprojekti, mis on teie reaalne juhtum, ja saate sertifikaadi.

 

5
Pikk ligipääs tundidele – 2 aastat

 

Saate pikaajalise juurdepääsu tundidele, mis tähendab, et saate neid vaadata ka pärast koolituse lõpetamist.

 

6
Karjäärikeskus

 

Meie kool pakub laia valikut tööpakkumisi ja praktikavõimalusi, et õpilased saaksid edukalt alustada oma karjääri.

 

KOOLITUSE PROGRAMM

Sissejuhatav tund: tutvumine

Amet SMM koos kontent-looja ja AI oskustega

Kuidas tunnid toimuvad, korralduslikud küsimused

Kaasaegsed suundumused ja sotsiaalmeedia võimalused

Kui palju teenib SMM spetsialist kontent-looja ja AI oskustega ning milliseid ülesandeid ta täidab

Tööriistad tööks

Kuidas leida tööprojekt ja luua korrektne koostöö

TULEMUS: Saate tuttavaks ametiga ja ülesannetega, mida täidab SMM-looja AI. Mõistate, kuidas tõhusalt läbida õppekava tulemuste saavutamiseks. Õpite, kuidas leida projekt praktiliste oskuste harjutamiseks.


Mis on neurovõrgud ja kuidas need aitavad teil tööd lihtsustada

Parimate AI tööriistade ülevaade

AI kasutamine teie ametis/äris. Näited.

AI kasutamise õiguslikud ja eetilised aspektid

Määratleme, millised ülesanded saame AI-le üle anda ja millised jätame endale

Praktiline töö AI-ga. Koostöö AI-ga kirjutamisel

Kuidas AI-ga “suhelda”? Korrektne küsimuste esitamine

Neuro-sisu loomine: reklaamtekstid, dokumendid, pildid, videod, heli, e-kirjad, artiklid, stsenaariumid, tasuta videokursused, pdf-failid, kontrollnimekirjad, esitlused

Kontentplaani loomine 5 minutiga ja tekstide loomine sotsiaalmeedia jaoks kasutades ChatGPT-d

Anname SMM-i ülesanded AI-le

TULEMUS: Saate praktilised teadmised, kuidas AI saab teie projekti tugevdada ning õpite AI võimalusi tõhusalt kasutama, säästes aega.


 

Projekti eesmärkide määratlemine

Sihtgrupi analüüs, vajaduste uurimine

Konkurentidest eristumine ja oma unikaalsuse leidmine

Strateegiline SWOT-analüüs ja kasvuvõimaluste tuvastamine

Kontentplaani loomine

Kuidas kasutada sihtgrupi ja konkurentide analüüsi

Populaarsete platvormide analüüs kontendi loomiseks

Kuidas luua müüvat profiili

Projekti strateegia samm-sammuline elluviimine

Multikanalilised strateegiad 

Positsioneerimine blogis

Kuidas peegeldada oma iseloomu ja väärtusi blogis

TULEMUS: Mõistate, kuidas oma projekti edendamise strateegiat üles ehitada sihtgrupi, konkurentide ja unikaalsuse analüüsi põhjal. Mõistate, kuidas seda teavet töös kasutada. Õpite tundma erinevaid sotsiaalmeedia platvorme ja kuidas positsioneerida ennast, et suurendada müüki.


 

Mis on müügilehtrid ja milleks neid vaja on, müügilehtrite tüübid

Tooteliini ülesehitus

Millest koosneb müügilehter

Iga elemendi analüüs ja struktuur

Kontent-lehtrite loomine blogis

Kuidas panna lehter tööle ja viia klient ostuni 

TULEMUS: Õpite looma õige tooteliini müügi suurendamiseks ning integreerima kontent-lehtrid blogisse, et soojendada kasutajat ja viia ta ostuni ilma pideva stories’te jagamiseta.


 

Analüüs ja juhtumid


Sissejuhatus neuroturundusse: põhiprintsiibid ja tehnikad.

Publiku tähelepanu juhtimine neuroturunduse tööriistade abil.

Taju psühholoogia teadmiste rakendamine reklaamikampaaniate tõhususe suurendamiseks.

Visuaalse ja tekstilise sisu loomine, mis on maksimaalselt kohandatud sihtgrupi alateadlike eelistustega.

TULEMUS: Õpite kasutama neuroturunduse meetodeid, et analüüsida ja parandada suhtlust publikuga, mis võimaldab luua rohkem haaravat ja emotsionaalselt värvikat sisu.


Sotsiaalmeedia sisupaani põhimõtted ja loomine

Kuidas hallata sisu lihtsalt ja mitte raisata sellele palju aega

Kuidas kirjutada kaasahaaravaid ja müüvaid tekste

Kuidas kirjutada reklaamteksti turundusvalemite abil

Silmapaistvate pealkirjade saladused

Stories ja storytellingu loomise skeem. Peamised saladused, et hoida vaatajate huvi lõpuni

Müüva storytellingu elemendid ja reeglid

Kuidas panna publik Stories’is rääkima. Kuidas saada reaktsioone ja vastuseid oma Stories’ile

TULEMUS: Õpite looma läbimõeldud sisustrateegiat ja looma usaldusväärseid suhteid jälgijatega, muutes nad lojaalseteks klientideks. 


Kuidas luua visuaalset kontseptsiooni, mis kajastab blogi stiili ja unikaalsust, visuaali tüübid

Mis on meeleolulaud ja kuidas seda koostada

Kompositsioonitehnikad

Kust leida inspiratsiooni ja viiteid

Pildistamise organiseerimine ja ettevalmistus

Sisu analüüs ja visuaali tähenduse ehitamine

Foto ja visuaali trendid ja antitrendid

Pildi kompositsiooni põhialused

Kuidas töötada loodusliku ja kunstliku valgusega

Mobiilse pildistamise ja kvaliteetsete piltide saladused

Eseme-, portree- ja loominguline pildistamine: kuidas teha stiilseid fotosid enda ja klientide jaoks

Kuidas töödelda fotosid telefoni ja rakenduste abil

TULEMUS: Õpite harmoonilise sotsiaalmeedia voo põhimõtteid, loote unikaalse visuaalse kontseptsiooni ja saate teada, kuidas teha kauneid postitusi ja Stories. Õpite tegema unikaalseid fotosid telefoniga ja looma meeleolu fotosid nagu Pinterestist.


Tööriistad ja rakendused kvaliteetseks video montaažiks

Reels’i sisutüübid ja formaadid

Trendid ja antitrendid

Reels’i ja TikToki video tegemise saladused

Millised Reels’i formaadid on populaarsed ja kuidas neid oma niššis kohandada

Kuidas kiiresti genereerida Reels’i ideid

Kuidas muuta vaatajad potentsiaalseteks klientideks

Kuidas luua müüv pealkiri ja stsenaarium Reels’i jaoks

Ettevalmistus videosalvestuseks ja montaaž telefoni abil

Helid ja muusika videote jaoks

Müüva lehtri loomine ja lihtne montaaž TikTokis

Kuidas luua Reels, mis saab miljon vaatamist

Kuidas luua avatar AI abil

Kuidas kirjutada stsenaariume ja luua lühivideoid AI abil 

TULEMUS: Omate täielikku arusaama videokontendi võimalustest. Õpite looma kvaliteetset videokontenti, mis toob jälgijaid ja müüki. Õpite looma müüvaid pealkirju ja lahedaid videoid.


Tasuta ja tasulised edendusviisid

Hashtagide tõhus kasutamine

Partnerprogrammid ja reklaam

Brändidega koostöö

Koostöö hotellidega

Kuidas luua müüvat portfooliot 

Kuidas alustada koostööd hotellidega, isegi kui sul on vähem kui 1000 jälgijat?

TULEMUS: Õpite tasuta ja tasulisi edendusviise ning saate oma esimesed jälgijad. Õpite monetiseerimise meetodeid ja loote müüva portfoolio.


Akkaunti ettevalmistamine sihitud reklaami käivitamiseks

Reklaamilehter.

Reklaami eesmärgid – millal ja millist eesmärki valida.

Detailne sihtrühma seadistamine: geograafilise sihtimise, huvide ja käitumuslike tegurite kasutamine.

Loovtööde ja reklaamsõnumite loomine, mis vastavad Euroopa riikide kultuurilistele ja keelelistele eripäradele.

Praktiline ülesanne – sihitud reklaami käivitamine tellimuste kogumiseks.

Reklaami võtmenäitajate analüüs ja tõlgendamine (CTR, CPC, ROI).

Reklaamikampaaniate optimeerimise strateegiad.

Sagedaste vigade kontroll sihitud reklaamis.

РЕЗУЛЬТАТ: Научитесь самостоятельно запускать рекламные кампании, освоите ключевые настройки рекламного кабинета и узнаете, как эффективно управлять бюджетом. Вы получите знания о том, как проводить аналитику кампаний, чтобы максимизировать их эффективность и избегать ненужных трат.


Kuidas leida kliente ja luua pikaajalisi suhteid

Briefi koostamine enne töö alustamist

Samm-sammuline klienditöö juhend.

Lepingu näidis.

Kuidas kujuneb teenuse hind.

Kuidas luua stabiilne müügisüsteem, et mitte ainult nõustada, vaid müügi ka lõpule viia.

РЕЗУЛЬТАТ:  Научитесь выстраивать долгосрочные отношения с клиентами и получать рекомендации.


 

MIS ON HINNAS

1690/kursus
  • 4.5-kuuline õppeperiood
  • 12 õppeplokki
  • 23 sisukat õppetundi + 1 eksam (sh 3 praktilist tundi, kus töötatakse läbi reaalseid juhtumeid)
  • Personaalne tagasiside kogenud turunduseksperdilt
  • Lõpueksam toimub online’is
  • Nimeline tunnistus kursuse läbimise kohta
  • Ligipääs suletud õpilaste vestlusringile

TAGASISIDE

KÜSIMUSI?

Vaadake allpool, võib-olla oleme juba neile vastanud.

 

Kõik sõltub teie varasemast kogemusest, informatsiooni omandamise kiirusest ja aktiivsusest. Loeng toimub kord nädalas ja kestab 3,5 tundi. Iga mooduli lõpus on kodutöö. Kodutöö tegemiseks kuluv aeg võib olla erinev, kuid soovitame olla valmis aktiivseks osalemiseks ja tulemuste saavutamiseks.

Kõik tunnid toimuvad veebikohtumiste vormis. Kord nädalas toimub loeng, kus saate esitada küsimusi projekti kohta. Pärast loengut saate kodutöö, mille peate esitama nädala jooksul. Pärast kodutöö esitamist saate tagasisidet kaasnevate turundajate poolt. Kui teil tekib küsimusi kodutöö või loengu kohta, saate need esitada turundaja või lektoriga suletud vestluses.

Kui teil pole võimalik loengus osaleda, ärge muretsege – kõik tunnid salvestatakse ja on teile kättesaadavad.

Enne koolituse algust küsime õpilastelt teavet nende isikliku projekti olemasolu kohta. Kui projekti pole, pakume koolituse ajaks valida meie partnerite projektide hulgast.

Ebaõnnestumine on võimalik ainult siis, kui te midagi ei tee. Aktiivse osalemise korral saate tugeva tagasiside, mis aitab teil projekti käivitada, kui rakendate pakutud soovitusi.

Kui arvate, et võite pühendada ainult 30 minutit päevas ja oodata märkimisväärset tulu, siis see kursus ei ole teile sobiv. Me anname kvaliteetset tagasisidet, kuid me ei tee kõike teie eest ära. Meie eesmärk on õpetada teid seda ise tegema, et saaksite oma oskusi edukalt rakendada igas projektis. Tulemusi saavutavad ainult need, kes teevad kõvasti tööd.

Kui teil on küsimusi kursuse kohta, vastame neile telefoni teel
+372 5517 027 või e-posti aadressil info@toteducation.ee